söndag 7 mars 2010

Välkommen!

Vill börja med att säga välkommen!
Jag lade upp denna bloggen på wordpress, men fattade Ingenting..
Men nu lade jag upp den på Blogger, som jag är van vid. Och kolla vad bra den är nu :-P
Som ni ser på bilden högst upp, så har jag börjat på min fan-fic nu, Egentligen skrev jag den när jag höll på att göra bilden, men jag blev så inspererad att skriva mer!
jag lägger upp resten om ni lägger till er som följare...
Så gör det!
Lite info om bloggen:
Detta är ett forum  för allihopa där ute som har skrivit fan-fic! ( Fan- fic är när man skriver en berättelse med personer som redan är skapade ) Här kan du upptäcka andras Fan-fics baserade på Kim.M.Kimselius böcker, Med huvud personerna Theo och Ramona eller Kimberlie och Andy . Eller lägga upp din egen och få respons!

Kram Linda

Se bilden i hög upplösning;
 
Klicka på den för att se texten bättre..
Kram
Linda

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar